streda 17. mája 2017

Pure Elements bio čistiaca pleťová voda s frangipani a hamamelis | Girl Goes Bio

Máme tu ďalšiu premiéru prírodnej značky, tentokrát nemeckej certifikovanej bio kozmetiky Pure Elements, od ktorej som posledné týždne testovala bio čistiacu pleťovú vodu s frangipani a hamamelom.

Pure Elements bio cistiaca pletova voda frangipani hamamelis

Pure Elements je pre mňa popravde novinkou vo svete bio kozmetiky. Ide o nemeckú certifikovanú kozmetiku, pričom značka nesie certifikát BDIH. Nie je testovaná na zvieratách a všetky produkty sú vhodné aj pre vegánov. Zaujímavé je, že síce ide o nemeckú značku, táto kozmetika je silne ovplyvnená ázijskou filozofiou. Éterické oleje obsiahnuté vo výrobkoch sú totiž zvolené podľa filozofie Feng Shui. Ja som si myslela, že ide iba o učenie o správnom usporiadaní prostredia a la "tamtá lampa nesmie ísť do kúta", ale zjavne sa mám čo učiť :D. Veľmi originálne je takisto v tejto značke použitie horských kryštálov priamo vo výrobkoch. 

Pure Elements bio cistiaca pletova voda s frangipani a hamamelis

Vďaka milej ponuke slovenského e-shopu bio-kozmetika.sk som mala možnosť si z tejto značky vyskúšať čistiacu pleťovú vodu s frangipani a hamamelom, ktorá je z kozmetickej série "Chi". Vodička má veľmi osviežujúcu citrusovú vôňu. Dlho som nevedela zistiť, čo mi táto vôňa tak neuveriteľne evokuje. No prišla som na to! Tento toner, teda aspoň pre mňa, vonia úplne ako citrónová Bonaqua, ale vážne :D. Zabudnime však na moje veľmi pofiderné čuchové schopnosti a poďme rovno na recenziu. 

Pure Elements Chi bio cistiaca pletova voda s frangipani a hamamelis

Vodičku používam každé ráno a večer po odlíčení pleti olejom alebo prírodným dvojfázovým odličovačom. Pleť výborne dočistí a príjemne osvieži. Hneď pri prvom použití som si všimla, že čistiaca voda má viditeľný sťahujúci účinok, ktorý aj na pleti cítite akoby jemným pnutím. Póry sa pekne scvrknú a hneď to vyzerá lepšie. Na druhú stranu toner pleť nevysúša a necháva ju hydratovanú. Moja citlivá pleť s ním nemala sebemenší problém. Pleť zostala pokojná, nepodráždená a akné sa držalo na uzde.

Pure Elements bio cistiaca pletova voda s frangipani a hamamelis horske krystaly

INCI: Aqua, Alcohol, Hamamelis Virginiana Extract, Sucrose Laurate, Plumeria Alba Flower Extract, Citrus reticulata, Citrus decumana, Citrus medica, Camanga odorata, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Benzyl Benzoate*, Citral* 
* Bestandteil ätherischer Öle

Zloženie: voda, alkohol, extrakt hamamelu virgínskeho, laurát sacharózy, extrakt z kvetov frangipani, mandarínka, grapefruit, limetka, ylang-ylang, limonén*, linalool*, geraniol*, benzyl benzoát*, citral*
* zložky prírodných esenciálnych olejov

Pure Elements bio cistiaca pletova voda s frangipani a hamamelis

Zloženie vodičky je prírodné, o čom napovedá aj certifikát BDIH na obale. Tu však mám jednu výtku. Na prvom mieste v zložení totiž nenájdeme nič iné ako vodu a alkohol, čo je podľa mňa veľká škoda. Keby základ tvoril rovno použitý hamamelový hydrolát, myslím si, že by vodička bola ešte lepšia. Okrem protizápalového hamamelu, ktorý na problematickú pleť milujem, tu nájdeme aj už v názve spomínaný extrakt z kvetov frangipani, ktorý má regeneračné a hydratačné účinky a kombináciu viacerých prírodných esenciálnych olejov. Čo sa týka zloženia, myslím si, že je "nezávadné", treba si len dávať pozor, ak ste citliví na esenciálne oleje. Veľmi ma prekvapilo použitie horských kryštálov, ktoré si spokojne plávajú priamo vo vodičke. Dodáva jej to nevšedný charakter a myslím si, že vďaka nim môže byť tento produkt aj veľmi originálnym darčekom.

Pure Elements bio cistiaci pletovy toner s frangipani a hamamelis

Zhrnutie:
praktické balenie
 sťahujúci účinok
 pleť dôkladne dočistí
 pleť osviežuje, tonizuje
 nevysušuje, nedráždi
 nevšedné použitie horských kryštálov

vyššia cena
 hlavná zložka voda a alkohol

Pure Elements čistiacu pleťovú vodu s frangipani a hamamelis (200ml) som obdržala na recenziu z e-shopu bio-kozmetika.sk. Ide o veľmi príjemnú vodičku, ktorá zaručuje dôkladné dočistenie pleti, pričom pleť osvieži a tonizuje. Ak vás táto prírodná vodička zaujala, nájdete ju v ponuke na tomto linku za 15,90€.

Pure Elements Chi seria bio cistiaca pletova voda s frangipani a hamamelom

A na záver otázka pre vás :). Poznáte túto značku? Ak nie, zaujala vás?

2 komentáre:

  1. značku poznám, Ježiško ma na Vianoce prekvapil celou radou Anti-age :-) a je ozaj úžasná hlavne nočný krémik a sérum ale dík za tip- už viem čo si od nich mám želať na ďalší sviatok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super clanok :) Jasne, ze poznam Pure elements. Tuto cistiacu vodu som este neskusala, ale kremiky od nich su super. Je sice pravda, ze drahsie, ale tie v obchodoch tiez nie su vsetky najlacnejsie (ked nekupujete indulonu a niveu...) a porovnat co sa tyka kvality sa to ani neda... A je parada, ze ludia sa cim dalej tym viac zaujimaju o svoje zdravie a robia zmeny aj v uzivani kozmetiky, nie len v jedle.
    Pekny den vsetkym a hlavne vela zdravicka!
    j.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...