pondelok 17. apríla 2017

Lauren Brooke Cosmetiques prírodný krémový makeup | Girl Goes Bio

Dnes som si pre vás pripravila dlho sľubovanú recenziu na prírodný makeup od americkej značky prírodnej kozmetiky Lauren Brooke Cosmetiques. Nechápem, ako som na neho mohla zabudnúť a napísať vám o ňom až teraz. Lepšie však neskoro ako nikdy, keďže ide o skvelý makeup, ktorý má úžasné prírodné zloženie a perfektné účinky na pleť

Lauren Brooke Cosmetiques creme foundation neutral 10

Americkú značku Lauren Brooke Cosmetiques som spomínala na blogu zatiaľ len párkrát, a to v recenzii na ich sérum na podporu rastu mihalníc a očný krém alebo v krátkej minirecenzii na skvelý odličovací olej na problematickú pleť. Zo všetkých produktov, ktoré som zatiaľ od nich vyskúšala, som bola jedným slovom paf. Majú krásne prírodné zloženie, pracuje sa s nimi na jednotku a účinky sú naozaj skvelé. Určite sa pripravte, v budúcnosti plánujem viacero recenzií, keďže mám z tejto značky celkom dosť produktov a dávam si za cieľ vám ich všetky vychváliť :).

Lauren Brooke Cosmetiques creme foundation neutral 10

Lauren Brooke Cosmetiques krémový makeup je navrhnutý na olejovej báze, ktorú tvorí frakcionovaný kokosový olej. Táto skutočnosť ma najprv dosť odrádzala od kúpy, keďže mám problematickú pleť a bála som sa, že kokosový olej jej bude prekážať. Pozitívne recenzie plné nadšených ohlasov ma však presvedčili a makeup som si objednala. Tento makeup mi zložením pripomína veľmi známy prírodný makeup od RMS Beauty, ktorý je tiež postavený na kokosovom oleji. Toto je akoby jeho o niečo lacnejšia mladšia sestra :).

Lauren Brooke Cosmetiques prirodny kremovy makeup neutral 10

Makeup je balený v sklenenej dózičke so šrobovacím viečkom. Veľmi pekne vonia a má skutočne krémovú konzistenciu, akoby takú našľahanú. Hoci funguje na olejovej báze, nie je vôbec ťažký. Najlepšie sa mi nanáša prstami, keďže je taký krémový. Výrobca ponúka celkom veľkú paletu odtieňov, tak som si objednala najprv malé vzorky na výber vhodného odtieňa. Ideálne mi sadol druhý najsvetlejší odtieň s neutrálnym podtónom - Neutral 10

Lauren Brooke Cosmetiques natural creme foundation neutral 10 spf 28

Makeup sa veľmi dobre nanáša, pričom vytvára na pleti krásne prirodzený, rozjasňujúci finiš. Vôbec na pleti neoxiduje, takže sa nemusíte báť zmeny odtieňa počas dňa. Veľmi ma prekvapil stupeň krytia, ktoré je vyššie stredné. Vďaka hutnejšej konzistencii ho stačí máličko a naozaj veľa zakryje už len pri jednej vrstve. Kľudne sa dá vrstviť bez vytvorenia efektu masky. Netreba to s ním však preháňať, pri prvej aplikácii som si ho dala strašne veľa a leskla som sa ako diskoguľa :D. Naozaj už veľmi malé množstvo robí divy. Makeup sa na pleti vôbec nezachytáva a nezvýrazňuje suché miesta, práve naopak. Pleť výborne hydratuje, takže ho bez problémov môžu použiť aj suchotinky. Keďže je vysoko hydratačný, po aplikácii ho vždy dobre zapúdrujem, aby zostal tam, kde má a neukladal sa do vrások. V kombinácii s fixačným púdrom funguje skvelo a vydrží na pleti bez problémov celý deň.

Lauren Brooke Cosmetiques creme foundation neutral 10 samples

Ako je to ale s tým obávaným kokosovým olejom a mojou aknóznou pleťou? Čuduj sa svete, tento makeup je skvelý aj na problematickú pleť. Vôbec sa po ňom nevyhádžem, pleť nijako nedráždi, a to ani po dlhodobom používaní každý deň. Makeup práveže pomáha s hojením akné, pleť upokojuje a mierni začervenanie. Určite za to môže prítomnosť oxidu zinočnatého, ktorý moja pleť jednoducho miluje, čo už asi viete z recenzie na zinkovú mastičku. Ďalšou skvelou výhodou tohto makeupu je, že má prirodzený ochranný faktor SPF 28 práve vďaka použitiu spomínaného oxidu zinočnatého. Prítomnosť SPF som nevidela u žiadneho prírodného makeupu, takže si myslím, že tento bude skvelý aj na leto.

Lauren Brooke Cosmetiques creme foundation vzorky

Veľkým plusom u značky Lauren Brooke Cosmetiques je pre mňa existencia vzoriek pre takmer všetky ich produkty. Cena vzoriek sa zvyčajne pohybuje okolo 1 - 2 eur a vystačia vám na viacero použití. Napr. vzorky krémového makeupu sú v ponuke za baťovské 1€, pričom ja som tú svoju používala každý deň a vystačila mi až na 3 týždne! Keďže vzorky niekedy zasielajú aj zadarmo k objednávke, doma sa mi nazhromaždila celkom dobrá zbierka, takže si môžete pozrieť swatche rôznych odtieňov:

Lauren Brooke Cosmetiques creme foundation swatches

Farebná škála je naozaj pozoruhodná, nechýbajú ani skutočne svetlé odtiene (za čo som im veľmi vďačná). V ponuke je veľmi pekný výber 21 odtieňov s tromi rôznymi podtónmi: neutrálny, teplý (do žlta) a studený (do ružova) podtón

Prírodné zloženie makeupu som vám už ospevovala hneď v úvode a naozaj nemá chybu. Ťažko uveriť, že z týchto parádnych zložiek sa dá ukuchtiť makeup, a to ešte taký skvelý :). USA síce nemá certifikácie pre dekoratívnu kozmetiku, ale tento makeup je certifikovaný v rámci Európskej únie. Gro makeupu tvorí kokosový olej a spomínaný oxid zinočnatý, ktorých kombinácia mojej pleti neskutočne sadla. Nechýba jojobový, arganový či dokonca anti-aging šípkový olej, takisto hydratačný včelí vosk, zelený čaj plný antioxidantov a antibakteriálny nimbový olej výborný na akné. Naozaj skvelé zloženie na podporu hydratácie a regenerácie pleti plus protizápalové a hojivé účinky pre problematickú pleť. Tento makeup má všetko :).


INCI: Fractionated Cocos Nucifera (Coconut Oil Extract)*, Zinc Oxide, Beeswax*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Silica, Non-GMO Probiotic, Argania Spinsosa (Argan) Oil*, Rosa Canina Fruit (Rosehip Seed) Oil*, Melia Azadirachta (Neem) Seed Oil*, Natural Clay, Camellia Sinensis Leaf (Green Tea) Extract*, Passiflora Incarnata (Passionflower) Flower Extract*, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract*, Non-GMO Natural Vitamin E Oil (+/-, Iron Oxides, Mica, Org Essential Oil Blend).
* certified organic

Zloženie: frakcionovaný kokosový olej*, oxid zinočnatý, včelí vosk*, jojobový olej*, oxid kremičitý, probiotikum, arganový olej*, šípkový olej*, nimbový olej*, íl, extrakt zo zeleného čaju*, extrakt z kvetov mučenky pleťovej*, extrakt z malín*, vitamín E, +/- oxidy železa, mika, esenciálne oleje
* organická zložka

Lauren Brooke Cosmetiques natural creme foundation N10

Zhrnutie:
výborné stredné krytie
 prirodzený rozjasňujúci finiš
 nevysušuje, nedráždi
 neucpáva póry
 intenzívne hydratuje
 pôsobí protizápalovo a upokojúco - výborný aj na problematickú pleť
 vydrží celý deň
 prirodzený SPF 28
 krásne prírodné zloženie
 široká ponuka odtieňov, vrátane svetlých

dózička, do ktorej musíte ísť prstami - preferovala by som hygienickejší spôsob dávkovania

Tento makeup ma naozaj ohúril. Veľmi sa mi páči, že nie je matný, ako iné prírodné makeupy, ale má veľmi prirodzený finiš, prekvapivo vysokú kryciu schopnosť, no silné hydratačné vlastnosti a aby toho nebolo málo, pozitívne vplýva na aknóznu pleť. A nezabúdajme na SPF!

Lauren Brooke Cosmetiques prirodny kremovy makeup neutral 10 swatch

Lauren Brooke Cosmetiques Creme Foundation (24g) som si zakúpila priamo na stránke výrobcu laurenbrookecosmetiques.com. V ponuke ho majú na tomto odkaze, a to za cca 27€. Ide o jeden z top prírodných makeupov, ktoré som vyskúšala a získal si u mňa čestné miesto na kozmetickej poličke. Veľmi rada po ňom vždy siaham a neberiem ho len ako makeup, ale aj pleťovú starostlivosť, ktorá hydratuje a pomáha s akné. Ak vás tento makeup zaujal, na stránke výrobcu môžete využiť 10%-nú zľavu na celý nákup pri zadaní zľavového kódu GIRLGOESBIO.


8 komentárov:

  1. To vyzera velmi lakavo, musim sa na to mrknut, pekna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná recenzia, makeup vyzerá byť super, práve som štádiu hľadania nejakého s dobrým zložením. Na začiatok by som skúsila určite vzorky, chcem sa spýtať aké je na tej stránke poštovné a či sa potom platí clo? ďakujem, Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, ja som vedela, že som na niečo zabudla :D. Poštovné začína na 13,33 USD (cca 12,5€), zvyčajne preto kúpim viacero vecí naraz, aby sa mi to oplatilo plus vždy použijem nejaký zľavový kupón. Minulý rok, keď som objednávala, bolo ešte poštovné do 5 eur, ale išli nejak s cenami hore :/. Ale aspoň jedna pozitívna správa, že pri žiadnej z objednávok som neplatila clo :).

      Odstrániť
  3. Veľmi pekná recenzia a zaujímavé zloženie make-upu! :) Netradičné, ale vyvážené. Hneď som si aj hovorila, že bude mať vysoké SPF, keď na druhé miesto šupli ZnO. Rada by som skúsila, no odrádza ma tá kúpa spoza oceánu, ja som v tomto konzerva... zatiaľ :)))

    Evka zo Something BIOtiful ¦

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mne sa na tomto makeupe veľmi páči to zloženie, je to taká skincare + makeup v jednom :). Tiež som taká, že radšej nakupujem zo Slovenska, ale snažím sa teraz poskúšať niečo aj zo zahraničia, predsa len ešte niektoré veci chýbajú na slovenskom trhu. No dúfam, že sa to pomaly bude aj u nás rozrastať :).

      Odstrániť
  4. Super recenzia, na rms som sa chystala, ale dost ma odradza ta cena, takze som rada za tuto nahradu :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Kozmetika RMS ma tiež veľmi láka, majú skvelé zloženie a počujem len samú chválu. Chcela som vyskúšať aj ten ich makeup na zrovnanie s týmto, ale znovu som si kúpila ďalšie balenie od Lauren Brooke :D. Teraz sa mi už takmer minul púder, tak rozmýšľam, že pozriem, čo majú :).

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...