pondelok 20. marca 2017

PuroBIO Duo rúž v ceruzke Day&Night | Girl Goes Bio

Dneska tu máme ochutnávku z talianskej dekoratívnej bio kozmetiky PuroBIO, ktorá má na blogu premiéru. Posledné týždne som testovala ich dvojitý rúž v ceruzke vhodný na denné aj večerné líčenie.

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night koralova ruzova a ceresnova cervena

Keď mi Katka z e-shopu Biokrása.sk napísala, že chystajú rozšíriť ponuku o novú dekoratívnu kozmetiku, veľmi som sa potešila. Na trhu toho stále naozaj nie je veľa, a viac odtieňov makeupov, rúžov či očných tieňov s organickým zložením vždy poteší :). PuroBIO je talianska značka certifikovanej bio dekoratívnej kozmetiky so širokým výberom produktov a veľmi pekným prírodným zložením. Navyše sú produkty veľmi cenovo dostupné, takže si každá žena môže prísť na svoje :). Za mňa teda táto kozmetika splnila hneď tri hlavné body a ostalo už len zistiť, ako je to s výsledkami samotných produktov. Ako som spomenula, PuroBIO je certifikovaná kozmetika, sú držiteľmi CCPB certifikátu (Cosmetici Biologici), pri ktorom musia produkty obsahovať aspoň 95% organických zložiek, čo je skvelý vysoký štandard :). 

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night na denne aj vecerne licenie

Mne sa z kolekcie na recenziu ušiel PuroBIO Duo rúž v ceruzke Day&Night, ktorý obsahuje hneď dve farby. Čo sa týka rúžov, osobne ich často nenosievam, skôr len príležitostne. A prečo? Mám bohužiaľ tú smolu, že som vlastníkom veľmi citlivých pier, ktorým nie všetko vyhovuje. Po nanesení rúžu sa mi často stalo, že ma o chvíľu začali páliť pery a musela som ho dať celá smutná dole. Dialo sa mi to pri väčšine rúžov z bežnej kozmetiky a dokonca aj pri niektorých prírodných, napr. pri značke Alverde. Čo je veľká škoda, lebo rúže sa mi na perách veľmi páčia. Našťastie som narazila na pár prírodných značiek, ktoré mojim perám vyhovujú a môžem ich beztrestne nosiť aj celý deň. Vždy ma preto veľmi poteší ak nájdem značku, ktorá mi pery nedráždi. A PuroBIO sa v tomto ohľade poľahky zaradilo do zoznamu favoritov :).

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night coral pink and cherry red

PuroBIO Duo rúž Day&Night kombinuje v praktickej obojstrannej ceruzke hneď dve farby vhodné na denné a večerné líčenie. Jednak tu máme chutnú perleťovú koralovo-ružovú (Coral Pink) ako denný variant a na večer môžete pery zvýrazniť odvážnou čerešňovo-červenou (Cherry Red) so saténovým finišom. Obidve farby sú veľmi pekné a univerzálne, vhodné pre rôzne odtiene pleti. Majú veľmi príjemnú krémovú konzistenciu, vďaka ktorej sa po perách bez problémov kĺžu, takže sa nanášajú jedna radosť. Skvelá je aj ich pigmentácia, farby sú veľmi sýte a stačí jedna vrstva na úplne prekrytie.

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night coral pink

Obidva rúže veľmi pekne hydratujú a pery vôbec nevysúšajú, ani pri celodennom nosení. Na to, že sú také hydratačné, vydržia prekvapivo dlho (v pohode 4-5 hod.) a nerozmazávajú sa. Priveľmi sa sami o sebe neotláčajú, ale samozrejme keďže sú také hydratačné, dajú sa zotrieť pomerne ľahko. Čo sa týka odtieňov, môj favorit je určite polomatná/saténová červená, ktorá pery naozaj zvýrazní, ale pritom nie je krikľavá. Veľmi sa mi páči, že sa obidva odtiene dajú použiť aj jemne len na oživenie farby pier. Koralový odtieň sa dá takisto použiť ako krémový očný tieň. Ide naozaj o univerzálny produkt, s ktorým je radosť sa líčiť. Moje citlivé pery sa počas jeho nosenia ani raz nesťažovali a rúže preto s veľkou obľubou používam každú chvíľu.

PuroBIO duo prirodny ruz v ceruzke day and night na denne aj vecerne licenie

Zloženie je samozrejme prírodné, keďže má rúž, ako celá kolekcia PuroBIO, certifikát Cosmetici Biologici (CCPB). Za skvelé hydratačné účinky rúžu sú zodpovedné rastlinné oleje, sójový a marhuľový, ktoré spolu s vitamínom E pery aj intenzívne chránia. Ďalej sa o pery dôkladne postarajú vosky, a to hypoalergénny karnaubský a kandelilský vosk zaručujúce ešte väčšiu hydratáciu. Krásne farby pochádzajú z farebných pigmentov oxidov železa a karmínu.

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night cherry red

INCI: Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Olus Oil, Mica, C10-18 Triglycerides, Glycine Soja Oil*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Copernicia Cerifera Cera*, Hydrogenated Vegetable Oil, Candelilla Cera, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Glyceryl Caprylate, Silica, Tocopheryl Acetate, Sorbic Acid, may contain: CI 77891, CI 77491, CI 75470, CI 77492
*organic ingredients

Zloženie: oktyldodecyl stearoyl stearát, rastlinný olej, mika, C10-18 triglyceridy, sójový olej*, marhuľový olej*, karnaubský vosk*, hydrogenovaný rastlinný olej, kandelilský vosk, polyglyceryl-3 diizostearát, glyceryl kaprylát, oxid kremičičtý, vitamín E, kyselina sorbová, +/- CI 77891, CI 77491, CI 75470, CI 77492
*organické zložky

Ak sa chcete o jednotlivých zložkách dozvedieť viac, ich prehľad so stručnou charakteristikou a vlastnosťami nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

PuroBIO duo ruz v ceruzke day night coral pink and cherry red

Zhrnutie:
ľahká aplikácia
 krémová konzistencia
 sýte farby, stačí jedna vrstva
 celkom dlhá výdrž
 rúž pery hydratuje, vôbec ich nevysušuje
 nedráždi
 prírodný certifikát CCPB
 cenovo dostupný

nič som neobjavila :)

Suma sumárom, skvelý prírodný rúž, ktorý prichádza hneď s dvomi krásnymi farbami s naozaj univerzálnym využitím. PuroBIO rúže mi tak učarovali, že som si hneď objednala aj staroružový nude odtieň v ceruzkovej verzii :). Farebná paleta týchto rúžov je naozaj dosť široká, a čo som mohla vidieť pri mojej návšteve výdajni Biokrásy, všetky odtiene sú krásne pigmentované a krémové. Odporúčam všetkými dvadsiatimi :).

PuroBIO duo ruz v ceruzke day and night coral pink cherry red

PuroBIO rúž v ceruzke Duo Day&Night (4,6g) som dostala na recenziu z internetového obchodíka Biokrása.sk, za čo im veľmi pekne ďakujem. Ak vás tento rúž v ceruzke zaujal, je v ponuke na tomto linku za veľmi peknú cenu 8,90€. Určite odporúčam prelúskať celú kolekciu značky PuroBIO, ktorá ponúka širokú škálu dekoratívky, v mnohých odtieňoch, s prírodným zložením a veľmi príjemnými cenami.

Počuli ste už o bio kozmetike PuroBIO? Vyskúšali ste od nich niečo?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...