pondelok 28. novembra 2016

Ponio vanilková masážna kocka | Girl Goes Bio

Tentokrát tu máme opäť produkt z kategórie relax. Vidíte, že výber produktov o niečom svedčí - potrebujem oddych a určite aj vy :). Preto som si dnes pre vás pripravila recenziu na malého voňavého drobca - vanilkovú masážnu kocku od slovenskej značky prírodnej kozmetiky Ponio.

Ponio vanilkova masazna kocka

Vanilková masážna kocka je prvý produkt slovenskej značky Ponio, ktorý som mala česť vyskúšať. Ponio je pre mňa prírodnou kozmetikou známou hlavne vďaka svojim deodorantom, ktoré obkukujem už nejakú dobu. Veľmi ma však zaujali aj ich tuhé produkty z prírodných masiel, ktoré sú v prírodnej kozmetike veľmi obľúbené, keďže sa vďaka neprítomnosti vody môžu tešiť z naozaj krásneho zloženia bez potreby akýchkoľvek konzervantov. Tak sa poďme pozrieť, ako obstála ich vanilková kocka určená na masáž :).

Ponio vanilkova kocka masazna kocka

Ponio vanilková kocka síce nie je kocka, ale pre moju neschopnosť nájsť lepší výraz zostane kockou :). Prišla zabalená v zlatej papierovej krabičke v minimalistickom štýle. Možno vyzerá nenápadne, ale ide o veľmi zaujímavý produkt. Na získanie tej správnej konzistencie je potrebná naozaj presná príprava a temperovanie použitých masiel, pre ktoré si Ponio dokonca vyvinulo vlastný postup. Produkt má veľmi príjemnú sladkastú vanilkovú vôňu, vďaka použitiu pravých bourbon vanilkových luskov. 

Ponio masazna vanilkova kocka

Kocka sa veľmi ľahko rozpúšťa pri dotyku s pokožkou a jej zahriatím teplotou tela, takže aplikácia je naozaj rýchla a jednoduchá. Najradšej ju aplikujem rovno po sprche tak, že ňou priamo prechádzam po pokožke. Príjemná krémová konzistencie masiel rovno preniká do pokožky a okamžite ju hydratuje, pričom nezanecháva prebytočný mastný film. Pokožka je po natretí hladká, vyživená a rýchlo sa nevysuší. Rovnako treba vyzdvihnúť aj krásnu vanilkovú vôňu, po ktorej zostáva pokožka voňať po dobu až niekoľkých hodín :). Kocka je aj veľmi ekonomická, na jedno natretie stačí naozaj máličko produktu, takže vám tento skvelý pomocník vydrží skutočne dlho.

Ponio masazna kocka s vanilkou

Ako som už spomínala, na takýchto tuhých produktoch vždy obdivujem ich skvelé prírodné zloženie. Ani v tomto ohľade vanilková kocka nesklamala. Zloženie sa nesie v duchu "jednoduché, ale účinné" - kakaové a bambucké maslo prevoňané pravou vanilkou pre plne hydratovanú a voňavučkú pokožku. Tak tomu naozaj nie je čo vytknúť. Aj moja citlivá pokožka si len pochvaľuje :).

INCI: Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Fruit Butter, Vanilla Planifolia 

Zloženie: kakaové maslo, bambucké maslo, vanilkové lusky

Ponio masazna kocka vanilkova

Ak by som to mala zhrnúť, naozaj skvelý produkt v starostlivosti o telo, hlavne v zimných mesiacoch, keď má naša pokožka tendenciu sa vysúšať. Rýchla aplikácia, nízka cena, krásne prírodné jednoduché zloženie a hlavne výborné hydratačné vlastnosti, vďaka ktorým je o pokožku naozaj postarané. Za mňa určite palec hore! Jediné, čo kocke chýba k dokonalosti, je pribaliť k produktu ešte maséra :).

Ponio vanilkovú masážnu kocku (50g) som dostala na vyskúšanie zo slovenského e-shopu konvalinka.sk, za čo im veľmi ďakujem. Ak vás kocka oslovila a tiež ste dostali chuť na príjemnú masáž a pokožku s vôňou vanilky, môžete si ju kúpiť v danom e-shope na tomto linku za 4,90€.

7 komentárov:

  1. Tiež testujem Ponio, ale s inou vôňou a je vážne skvelá :)

    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi som spokojná, strašne sa mi páči, ako je to malé, skladné a zároveň super účinné :) Kocka určite nebude moja posledná, ale možno nabudúce skúsim inú vôňu, akú máš ty? :)

      Odstrániť
  2. Tahle značka mě už celkem dosti láká :)

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite plánujem ešte od Ponio niečo vyskúšať, veľmi sa mi zapáčili :)

      Odstrániť
  3. Já složení takovýchto produktů taky obdivuji. V jednoduchosti je prostě krása! :) Mám teď objednanou její kakaovou sestřičku a už se jí nemůžu dočkat :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...