pondelok 26. septembra 2016

Mylo mydlo Soľ nad zlato | Girl Goes Bio

Poznáte mydlá slovenskej značky prírodnej kozmetiky Mylo? Dnes sa pozrieme na zúbok ich mydlu Soľ nad zlato aneb mydlu s himalájskou soľou, rozmarínom, levanduľou, eukalyptom a bergamotom.

Mylo mydlo Sol nad zlato solne mydlo

V poslednej dobe som si veľmi obľúbila používať pri umývaní mydlá namiesto tekutých sprchových gélov. Zistila som, že mojej citlivej pokožke vyhovujú omnoho viac. O mydlách značky Mylo som toho už počula a videla toľko, že keď mi z e-shopu konvalinka.sk jedno zaslali na recenzovanie, veľmi som sa potešila a hneď som ho musela vyskúšať. 

Mylo mydlo Soľ nad zlato, ako už sám názov hovorí, obsahuje soľ. Nielen však hocijakú, ale soľ himalájsku, ktorá je bohatá na minerály a je známa svojimi protizápalovými účinkami. Takisto sa osvedčila pri liečbe kožných ochorení, vrátane akné. Himalájska soľ je skvelá na detoxikáciu organizmu a doma ju veľmi radi používame v kuchyni. 

Mylo mydlo s himalajskou solou

Mylo mydlo je ručne vyrobené prírodné mydielko, ktoré je zabalené v chutnom recyklovanom obale vo vintage štýle. Má príjemnú sviežu vôňu, ktorú na stránke výrobcu opisujú ako pripomínajúcu morský vánok a ja nemôžem nesúhlasiť :). Mydlo veľmi dobre pení, vytvára hustú mliečnu penu. Skúšala som ho rovnako na tvár ako aj na telo a v obidvoch smeroch ho môžem len pochváliť. 

Mydlo je vhodné aj na citlivú pokožku, vôbec ju nedráždi ani nevysušuje. Po umytí zanecháva príjemný pocit čistoty a pokožka ostáva hydratovaná. Je výborné na každodenné umytie, či starostlivosť o problematickú pleť. Na aknóznu pleť pôsobí upokojujúco, znižuje podráždenie a redukuje začervenanie. 

Mylo mydlo Sol nad zlato mydlo s himalajskou solou rozmarinom levandulou eukalyptom a bergamotom

INCI: Olea Europaea Oil, Aqua, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Fruit Butter, Sodium Hydroxide*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Sodium Chloride, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citrus Bergamia Peel Oil, Indigofera Suffruticosa, Coumarin**, Citral**, Geraniol**, Linalool**, Limonene**.
* potrebný na saponifikáciu, v konečnom produkte sa nenachádza
** zložky prírodných esenciálnych olejov

Zloženie: olivový olej, voda, kokosový olej, bambucké maslo, hydroxid sodný*, mandľový olej, kakaové maslo, himalájska soľ, levanduľový esenciálny olej, rozmarínový esenciálny olej, eukalyptový esenciálny olej, begamotový esenciálny olej, prírodné farbivo indigo, zložky prírodných esenciálnych olejov. 
* potrebný na saponifikáciu, v konečnom produkte sa nenachádza 

Prehľad jednotlivých zložiek so stručným popisom nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU

Mylo mydlo s himalajskou solou

Čo sa týka zloženia, hlavnú zložku tvorí olivový, kokosový a mandľový olej, bambucké a kakaové maslo, no naozaj potešenie pre pokožku. Všetky tieto zložky zaručujú, že pokožka zostáva hydratovaná a vyživená. Mydielko je doplnené aj o viaceré esenciálne oleje, a to: levanduľu, rozmarín, eukalyptus a bergamot, ktoré pozitívne pôsobia na stav pokožky.

Suma sumárov, veľmi príjemné mydielko so sviežou vôňou a pekným prírodným zložením, ktoré dôkladne umyje, avšak zanechá pokožku hydratovanú. Určite poteší v každej kúpeľni.

Mylo mydlo Soľ nad zlato (100g) som dostala na vyskúšanie zo slovenského e-shopu konvalinka.sk, kde ho môžete nájsť v ponuke za 4,40€. Za možnosť zrecenzovania produktu e-shopu veľmi pekne ďakujem.

A ešte otázka na záver :). Používate radi mydlá? Alebo preferujete radšej sprchové gély?


6 komentárov:

  1. Tak na toto mydlo by som sa nechala zlákať. Mylo milujem a nedávno som si obľúbila mydielka viac ako sprchové gély. Díky za tip!

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) Tie mydlá aj ja poslednú dobu fakt môžem a sprchové gély sa môžu schovať :D

      Odstrániť
  2. Já jsem asi před třemi měsíci přešla právě na mýdlo a moc dlouho mi to nevydrželo. Holt jsem zvyklá na ten sprcháč..
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nj každému vyhovuje niečo iné, ale tak v tejto dobe je ponuka taká veľká, že si každý príde na svoje :)

      Odstrániť
  3. Jéé to je krásné mýdélko :) A ještě krásnější složení! Do sprchy mám ráda sprchové gely nebo krémy, na ruce pak tuhá mýdla :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ja to mám opačne, mydlá do sprchy a tekuté gély na ruky :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...