piatok 22. júla 2016

Alverde dekoratívna kozmetika na úpravu obočia | Girl Goes Bio

Jednou z vecí, na ktoré si v dekoratívnej kozmetike veľmi potrpím, sú produkty na úpravu obočia. Moje biedne obočie potrebuje naozaj kvalitnú pomoc pri jeho vytvarovaní a zvýraznení. Dnes vám predstavím produkty, ktoré som si na tento účel v poslednej dobe veľmi obľúbila - Alverde ceruzku na obočie a Alverde farebný gél na obočie.

Alverde ceruzka na obocie hned a gel na obocie hnedy

Keďže dnes hovoríme o produktoch na obočie, povedzme si čo to o tom mojom. Úprimne by sa moje obočie dalo optimisticky popísať ako "vypelichané", takže dobré produkty sú pre mňa základ. Ako držiteľka podvýživeného a riedkeho obočia hľadám produkty, ktoré ho efektívne vyplnia a zvýraznia, aby pôsobilo upravene, avšak stále prirodzene.

Prejdime na problém číslo 2: odtieň. Mnoho ľudí sa pri konvenčnej dekoratívke na obočie rozčuľuje, že hnedé produkty majú často teplý nádych až do červena. Keďže mám vlasy s červeným podtónom (pôvodne som ich na červeno farbila, teraz už spokojne hennujem niekoľko mesiacov) vždy ma tento fakt tešil. Bohužiaľ, teda aspoň pre mňa, v prírodnej kozmetike červenohnedý odtieň, čo sa týka výrobkov na úpravu obočia, nie je moc rozšírený a odtiene hnedej sú skôr neutrálne až chladné. 

Nie je však všetkému koniec! Na scénu prichádza záchrana smutných roztrúsených obočí -produkty certifikovanej prírodnej značky Alverde, konkrétne Alverde ceruzka na obočie a Alverde farebný gél na obočie, ktoré sú finančne dostupné a naozaj veľmi dobré. Pozrime sa na týchto drobcov preto bližšie. 

Alverde ceruzka na obočie (odtieň 02 hnedá) 

Alverde ceruzka na obocie 02 hneda

Táto ceruzka má peknú neutrálnu až teplejšiu hnedú farbu. Konzistenciou je naozaj dosť mäkká. Najprv som si preto úprimne myslela, že je nanič a skončí v koši. Problém bol v tom, že som zvyknutá na tvrdšie ceruzky na obočie a pri aplikácii som na ňu príliš tlačila, čo spôsobovalo sústavné drobenie a nerovnomerné zafarbenie. Po pár pokusoch som sa s ňou však naučila robiť a som s ňou veľmi spokojná. Keďže je taká mäkká, je vhodné ju nanášať naozaj jemnými ťahmi a vôbec netlačiť. Treba sa s ňou skutočne naučiť pracovať. Ale potom to už ide ako po masle! 

Ceruzka má sýtu farbu, netreba jej veľa, dá sa s ňou obočie bez problémov vykresliť, vyplniť medzery a naozaj pekne zvýrazniť. Po nanesení vydrží na mieste celý deň, zostáva sýta a vôbec sa počas dňa nerozmazáva. Z druhej strany ceruzky je prakticky umiestnená aj kefka na rozmazanie a rozblendenie farby, avšak ja ju osobne nepoužívam, lebo sa mi s ňou nepracuje extra dobre. Na tento účel som zvyknutá používať tzv. spoolie od Real Techniques. Inak vrelo odporúčam - efektívna, lacná ceruzka a s pekným prírodným zložením (Certifikát NaTrue). 

Alverde ceruzka na obocie 02 hneda swatch

INCI: Hydrogenated Vegetable Oil, C10-18 Triglycerides, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Copernicia Cerifera Cera, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Euphorbia Cerifera Cera, Mica, Olus Oil, Sesamum Indicum Seed Oil*, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Tocopherol, Glyceryl Caprylate, +/- CI77891, CI77499, CI77492, CI77491, CI77288. 
*ingredients from certified organic agriculture 

Zloženie: hydrogenovaný rastlinný olej, C10-18 triglyceridy, oktyldodecyl stearoyl stearát, karnaubský vosk, mandľový olej*, vosk z euforbie voskodárnej, mika/sľuda, rastlinný olej, sezamový olej*, polyglyceryl-3 diizostearát, vitamín E, glyceryl kaprylát, +/- farbiace pigmenty 
* suroviny z certifikovaného ekologického poľnohospodárstva 

Popis jednotlivých zložiek nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU


Alverde farebný gél na obočie (odtieň 02 hnedý) 

Alverde farebny gel na obocie 02 hnedy

Najprv som od Alverde používala na obočie len ich ceruzku, avšak keď som vyskúšala tento gél, odvtedy ho už nepúšťam z ruky. Má veľmi peknú hnedú farbu, ktorá je neutrálna až s jemne teplým nádychom. Tento gél sa dá použiť aj samostatne, obočie pôsobí hneď upravenejšie. Ako som hovorila, moje obočie je naozaj tragické, takže ja preferujem kombináciu ceruzky a gélu. Alverde gél obočie pekne zafarbí, pôsobí veľmi prirodzene. Po nanesení nie sú chĺpky vôbec tvrdé ako pri niektorých géloch, no napriek tomu je obočie zafixované a drží tvar celý deň

Jediné, čo by som vytkla je veľkosť kefky, ktorá je podľa mňa fakt dosť veľká a nedá sa s ňou úplne precízne všetko vykresliť. Inak je ale gél naozaj skvelý. Kefka nenanáša veľa farby naraz, takže manipulácia je naozaj jednoduchá a výsledný efekt je skutočne prirodzený a nestane sa vám, že by ste si pokazili finálny vzhľad nanesením "guče" farby, ako sa mi stalo pri niektorých géloch :). Takže za mňa úplná spokojnosť! 

Alverde farebny gel na obocie 02 hnedy

INCI: Aqua, Alcohol denat.*, Sorbitol, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Potassium Cetyl Phosphate, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Dehydroxanthan Gum, Magnesium Aluminum Silicate, Tocopherol, Sodium Lactate, Lactic Acid, Helianthus Annuus Seed Oil*, Glycerin, Parfum**, Linalool**, +/- CI77891, CI77499, CI77492, CI77491. 
* ingredients from certified organic agriculture 
** from natural essential oils 

Zloženie: voda, alkohol*, sorbitol, jojobový olej*, draselná soľ cetyl fosfátu, cetearyl alkohol, hydrogenované palmové glyceridy, dehydrovaná xantánová guma, kremičitan horečnato-hlinitý, vitamín E, laktát sodný, kyselina mliečna, slnečnicový olej*, glycerín, vôňa**, linalool**, +/- farbiace pigmenty 
* suroviny z certifikovaného ekologického poľnohospodárstva 
** derivované z prírodných esenciálnych olejov 


Alverde farebny gel na obocie 02 hnedy swatch

pozn.: swatch je silno nanesený, aby ste mali predstavu o farbe, inak kefka nanáša veľmi jemne, vďaka čomu zaručuje naozaj jednoduchú aplikáciu a prirodzený vzhľad, takže žiadne škaredé šmuhy! 

Alverde ceruzku na obočie (1,1g) a Alverde farebný gél na obočie (6ml) som si kúpila v dm drogérii, ceruzku za skvelých 2,49€ a gél za 4,89€. Dekoratívka od Alverde je naozaj za pár drobných a za cenu jednej kávy sa môžete tešiť zo šikovného kúsku dobrej dekoratívky. Výrobky sa kvalitou bez problémov vyrovnajú konvenčnej kozmetike a sú naozaj lacné, čo vždy poteší. Skutočne odporúčam! 

4 komentáre:

  1. Gel je fajn. Urcite si kupim aj dalsie balenie. Ceruzku som neskusala, lebo uprava pomocou gelu mi postacuje.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skúšala som ceruzku a istý čas som s ňou bola spokojná, ale tie červené podtóny nie sú veľmi nič pre mňa, takže som prešla na inú značku, vlastnosťami a kvalitou mi však táto Alverde prišla veľmi dobrá.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím, ceruzka je fakt kvalitná a zrovnateľná s drahšími variantmi, len ten odtieň nemusí každému sedieť... Mne práve super vyhovuje, keďže hennujem a vlasy mám do červena :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...