sobota 25. júna 2016

Recenzia: Dva zázraky od slovenskej prírodnej kozmetiky Dulcia | Girl Goes Bio

Keď som zvažovala, o ktorých výrobkoch by som vám chcela napísať, hneď mi bolo jasné, že vám jednoznačne musím v recenzii predstaviť dva zázračné produkty od značky prírodnej kozmetiky Dulcia Natural, a to hojivý gél s aloe vera a zinkovú mastičku. A že sú to naozaj malé zázraky!

Dulcia natural hojivy gel zinkova masticka

Značka Dulcia Natural je slovenskou značkou prírodnej kozmetiky. Osobne mi je táto značka strašne sympatická, či už svojou filozofiou, používaním veľmi vysokého percenta účinných látok v svojich produktoch alebo úžasne milým prístupom k zákazníkom. Na stránke Dulcia.sk som sa dokonca dočítala, že každý z ich tímu pochádza z bylinkárskej rodiny. Tak to už je niečo! :)

Prejdime však k samotným produktom. Ako som už spomínala pri recenzii ZAO makeupu, moja pleť je zmiešaného typu so sklonom k akné. Veľa rokov som s akné bojovala a najviac sa mi osvedčilo pravidelné čistenie a starostlivosť o pleť s využitím prírodných produktov. Keď som sa pred pár mesiacmi rozlúčila s bežnou kozmetikou a začala používať tú prírodnú, po asi dvoch až troch týždňoch (počas ktorých sa pleť detoxikovala) som začala pozorovať výrazné zlepšenie. Pleť sa mi už nezapaľuje, akné stále viac a viac ustupuje. Jednou z vecí, ktorá mi v tom veľmi pomáha, je práve táto modrá vecička :).

Dulcia natural zinkova masticka

Dulcia zinková mastička je svetlomodrej farby s mastnejšou konzistenciou. Jej základnou zložkou, vyplývajúcou už z názvu, je oxid zinočnatý, ktorý je veľmi známy svojím pozitívnym účinkom v boji proti akné a na urýchľovanie hojenia. Môžete ho poznať ako častú zložku v detských krémoch proti zapareninám. Zinkovú mastičku aplikujem na postihnuté miesta vždy na noc, keďže zanecháva na tvári jemné biele zafarbenie. Ráno je pleť upokojená, vyhladená a bez začervenania. Hoci je mastička vďaka olejovému základu mastnejšej konzistencie, vyrážky efektívne vysuší, nie však až do extrémov, pleť zostáva napriek všetkému hydratovaná. Pokožka sa takisto omnoho rýchlejšie hojí a výskyt akné sa minimalizuje. Občas aplikujem mastičku na celú tvár v tenučkej vrstve ako prevenciu. Môžem si len a len pochvaľovať.

Dulcia zinkova masticka

Zinkovú mastičku by som určite odporučila všetkým, ktorých trápi akné a hľadajú prírodnú cestu, ako sa s ním popasovať. Mastičku je takisto vhodné použiť aj na opary či podráždené miesta po holení. Čo sa týka zloženia, je naozaj prírodné. Veď posúďte sami:

INCI: Zinc Oxide, Cocos Nucifera Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Cacao Seed Butter*, Oleum Olivae, Cera Alba, Cannabis Sativa Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Bicarbonate, Citrus Grandis Seed Extract, Lavandula Angustifolia Oil, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil

Prehľad jednotlivých zložiek so stručným popisom nájdete v PRÍRODNOM SLOVNÍČKU.

Samé dobré veci: kokosový olej, ktorý pôsobí antibakteriálne, olej z hroznových semienok, ktorý dodá hydratáciu, ďalej liečivý konopný olej, hydratačné bambucké maslo, kakaové maslo, olivový olej, včelí vosk a sóda bikarbóna, ktorá má zas protizápalový a antiseptický účinok. Nechýba ani levanduľový či rozmarínový olej. Skvelá kombinácia! Jediné, k čomu by som mala výhradu je, že táto mastička obsahuje aj extrakt z grepfruitových jadierok (ako prírodný konzervant), ktorému sa ja osobne snažím zvyčajne aj v prírodnej kozmetike vyhnúť - kvôli jeho častým kontamináciám, určite o ňom napíšem článok. Na stránke Dulcia.sk som sa však ešte pred kúpou dozvedela, že zloženie tohto extraktu majú analyzované, jeho čistotu potvrdenú a že extrakt je dokonca vhodný aj na vnútorné užívanie. Takže v takomto prípade som spokojná aj ja :).

A čo ten druhý zázrak? Hojivý gél od Dulcia je vhodný na rozličné malé poranenia na tele, či už ide o opary, akné, porezanie, popálenie. Gél vďaka svojmu liečivému zloženiu stimuluje regeneráciu kože. Rovnako ako zinková mastička, pôsobí antibakteriálne a urýchľuje hojenie. Konzistenciu by som popísala ako mierne gélovú a dosť tekutú, vďaka čomu stačí na aplikáciu naozaj malé množstvo produktu. Gél má prenikavú, korenisto-levanduľovú vôňu.

Dulcia natural hojivy gel

Po aplikácii pôsobí gél chladivo a jemne anesteticky, vďaka čomu takisto znižuje pocit bolesti v mieste poranenia. Tento gél som posledných pár týždňov používala hlavne na jazvu, ktorá sa mi nejak nechcela úplne zahojiť. Pri pravidelnom používaní 2 až 3krát do týždňa sa mi jazva krásne zhojila, pekne sa vyhladila a výrazne zbledla, že ju takmer už ani nie je vidno. Vďačím za to len a len tomuto zázraku :) Gél má skutočne všestranné využitie. Raz do týždňa ho takisto aplikujem v tenkej vrstve ako pleťovú masku namiesto nočného krému (a zinkovej mastičky), po tom, čo pleť tonizujem kvetovou vodou. Nasledujúce ráno sa teším z hydratovanej a hladkej pleti bez začervenania.

Dulcia hojivy gel

INCI: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Xanthan Gum, Benzyl alcohol, Dehydro Acetic acid, Sorbic acid and Benzonic acid, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Ocimum Basilicum Herb Oil, Origanum Vulgare Oil

PRÍRODNÝ SLOVNÍČEK

V zložení hojivého gélu nechýba liečivá šťava z listov aloe vera, levanduľa či protizápalový olej z oregána či bazalky. Všetko potrebné pre regeneráciu a bezproblémové zahojenie pokožky! V produkte sú prítomné prírodné konzervanty: kyselina dehydrooctová, kyselina sorbová a benzoová - všetky prírodného pôvodu.

Dulcia zinkovú mastičku (30 ml) a Dulcia hojivý gél s aloe vera (90 ml) som si zakúpila na stránke výrobcu Dulcia.sk, mastička ma vyšla na 8,60€ a hojivý gél na 9,20€.

Dulcia má veľa zaujímavých produktov, ktoré určite v budúcnosti plánujem vyskúšať. Poznáte túto slovenskú značku? Skúšali ste už od nej nejaký výrobok?

7 komentárov:

  1. Skvela recenzia, urcite si tu masticku kupim, na ten gel este vymyslim vyuzitie, ale vyuzitie ako maska sa mi velmi pozdava. Od Dulcie som mala vzorku sipkoveho kremu bol skvely, momentalne pouzivam kremovy deodorant Mata a citronova trava neviem sa ho vynachvalit, odkedy ho mam nesiahla som na chemicky deodorant. Mam aj ocny kofeinovy krem ten je tiez dobry, ale chyba mi u neho vacsia hydratacia, takze ho kombinujem s inym ocnym kremom, skusenost mi ukazala ze ked som pouzivala kazdy vecer len ten od Dulcie tak som mala casom dehydrovane ocne okolie. Cakam akurát na balicek kde som si objednala ruzovu vodu. Ale vcelku sa mi velmi paci tato kozmetika, prave preto ako spominas ze je vysoko koncetrovana jednoduche a prakticke obaly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) a úplne súhlasím, Dulciu mám veľmi rada a žiadny výrobok ma od nich zatiaľ nesklamal... ten hojivý gél je fakt super, zvykla som si ho používať aj na malé zranenia, keď sa napr. popálim alebo porežem v kuchyni a úplná paráda, veľmi pomáha s hojením, aj na poštipnutia je skvelý. Takže určite odporúčam aj ako taký všeobecný všeliek, ktorý sa vyplatí mať doma. A ako pleťovú masku ho používam stále :). Čo sa týka toho deodorantu, tak som na neho počula len samú chválu, už na neho pokukujem dlhšie, tak ho musím naozaj vyskúšať :) Očný krém som mala vzorku a mne hydratačne celkom stačil, ale teraz som si obľúbila tento od americkej značky Lauren Brooke Cosmetiques (http://www.laurenbrookecosmetiques.com/products/eye-firming-creme), ktory obsahuje viacero prírodných olejov a extraktov a je taký fakt dosť mastný a na noc úplne super, určite plánujem napísať recenziu. Ružovú vodu som takisto skúšala a bola som veľmi spokojná. Pleť upokojí a zároveň aj pekne hydratuje :)

      Odstrániť
  2. Tiez mam oboje, s mastickou som spokojna o trocha viac. Gel je fajn ale cakala som troska viac od neho, pouzivam ho prevazne na podrazdenu pokozku a ustipnutia a sice na chvilu prisla ulava ale efekt nebol dlhodoby u mna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to sranda, ako rôznym ľuďom sedia iné veci a čo jednému zaberá, inému nie... Ale super, že si našla aspoň nejaké využitie :)

      Odstrániť
  3. Hej presne je to individualne, ako kupu nelutujem, minut ho miniem urcite. A kupila som ho napr aj mamke ako prvu pomoc na podrazdenu vysusenu pokozku a jej pomohol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, chcela by som sa opýtať, že či si myslíš že sú tieto produkty vhodné aj na veľmi citlivú a suchú pokožku. Vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) na citlivú pleť ich určite odporúčam, ja mávam všeobecne problémy s pleťovou kozmetikou, ale tieto dva produkty mojej pleti absolútne nevadia, práve naopak :). Mám skôr zmiešanú pleť, ale aplikujem ich aj na suchšie miesta na pleti a nevysušujú ma. Keď máš suchú pleť, odporučila by som skôr zinkovú mastičku, než hojivý gél, zdá sa mi hydratačnejšia. Ale na veľmi suchú pleť sa asi lepšie vyplatí aplikovať len lokálne na potrebné miesta alebo po nanesení krému, niekedy ju používam aj tak :).

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...